Jo, když začal Slevomat, to bejvávaly na koleji časy. Svět byl fajn, svět byl náš. Byť mne mnohem víc přitáhly BonyBony, nevím proč, asi proto, že lidé z jejich okolí byli tak nějak blíž na mapě sociální sítě.
Ale od té doby uplynulo spoustu času a slevomat buduje nebo kupuje snad úplně každý. Z luxusní Billy se stal Lidl, z Lidlu vietnamská prodejna dovezených prošlých jedů z německé skládky. Nepočítám, kolikrát jsem věnoval jako dárek službu, která pak, jak bylo shledáno, byla naprosto příšerná. Párkrát jsem potěšil, to ano. Ale trh slevomatů už není, co býval.
Už jsem psal o tom, že další a další slevomaty legalizovaly low-endovou spotřebu nekvality a obecně nesmyslů. Zaplevelily schémata volného času lidí a dokonce ani lidé z mého okolí nejsou imunní proti kampani na pozici Testovače slev. Někteří jej dokonce označují za svou práci snů.
Dělalo se mi blbě, ale koukám, že někdo to měl stejně jako já. Koukněte na parodii tohohle světa, kterou jsem objevil. Jmenuje se S-levouš a někdo si ji udělal evidentně pro radost. Přináší čtyři dokonale idiotské dealy, to je vše. Nic víc.
Jasně, někdo chce spustit další slevomat, tak si dělá malý teaser. Nebo se vymezí vůči ostatním, viz též Tlampion.cz a Slevo-hmat.cz. Jak jinak ostatně odkomunikovat čtyřstého prvního?
Na totéž téma čtěte také: Tomáš Čupr jako DJ Arnoštek v parodické kampani Aukra. Šéf Slevomatu to kritizuje