Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Čulenová, Kliská a Špaček jdou do Adexpresu

Digitální agentura Adexpres zaměstnala nové lidi z Fragile Media, Rockaway a Seznamu.

Zuzana Čulenová

Zuzana Čulenová

Do týmu klientského servisu Adexpresu nastoupila Zuzana Čulenová, na pozici senior account manager. Předtím pět let dělala na obdobné pozici v digitální agentuře Fragile media. Do klientského týmu přišla i Veronika Kliská. Bude působit jako account manažer. Přichází z Rockaway, kde se starala o marketing mobilní aplikace pro posílání peněz Napka, předtím dělala v marketingu alternativního mobilního operátora Lama.

Do týmu pro nákup reklamy prostřednictvím RTB nastoupil David Špaček, na pozici campaign executive. Přišel ze Seznamu, kde čtyři roky pracoval jako account manager.