Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Čupr založil agenturu Masakroi

Tomáš Čupr na snímku z podzimu 2011. Foto: Profimedia.cz, iDnes.cz

Tomáš Čupr na snímku z podzimu 2011. Foto: Xman.cz / Jiří Švorc / iDnes.cz / Profimedia.cz

Tomáš Čupr, zakladatel serveru hromadného nakupování Slevomat a rozvážkové služby Dámejídlo.cz, se podílí na novém byznysu. Společně s Barborou Zajptovou založil reklamní agenturu zaměřenou na výkonnostní marketing na internetu. Název agentury Masakroi v sobě zahrnuje hříčku založenou na anglické zkratce ROI.

Zajptová předtím pracovala mimo jiné jako marketingová šéfka prodejce finančních produktů ChytrýHonza.cz, v týmu je dále copywriter Filip Škaloud. Novou firmu se sídlem v Praze má Zajptová s Čuprem vlastnit napůl. Zajptová má být její hlavní postavou. Čupr do firmy vložil část peněz, ale sám se hodlá dál věnovat Dámejídlo.cz.