Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Dark Side pro CineStar, DinoPark, Aukro, Licit.cz

Agentura vedená Tomášem Jindříškem nabízí klientům přístup, jenž zve Dark Side Reach.

Komunikační agentura Dark Side hlásí čtyři nové klienty. Letos se jimi stala síť mulitikin CineStar, síť zábavních parků DinoPark, prodejní portál Aukro a portál pro aukce komodit Licit.cz.

Pro CineStar, síť tuctu multikin, a DinoPark, s pěti pobočkami v Česku, dvěma na Slovensku, jednou ve Španělsku a plány jít do Ruska, zajišťuje Dark Side primárně digitální komunikaci. Kromě správy kanálů na sociálních sítích má jít o širší záběr s přesahem do komplexního budování značky. Aukro, které nedávno zamířilo zpět do rukou českých investorů v čele s Václavem Liškou, bude od Dark Side odebírat služby PR. Licit.cz společnosti eCentre, který prodává hlavně plyn a elektřinu, si od nové spolupráce slibuje především nové zákazníky v B2C.

Směrem ke klinetům začala agentura letos uplatňovat nový přístup, který nazývá Dark Side Reach. „Dělení na nadlinku a podlinku je mrtvé, to ví většina marketéru od doby, kdy nastoupila do oboru,“ prohlašuje Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. „Málokdo má ovšem náhradu.“

„Dark Side Reach je jako new age mezi náboženstvími. Vybíráme ty nejchutnější kousky z každé disciplíny, především digitálu, mediálního plánování, brand buildingu a PR. Je na naší další práci, jestli zůstane pouze u buzzwordu, nebo jestli se z něj stane naše metodika či přímo nová divize agentury. Nicméně je vidět, že nové klienty náš netradiční přístup zaujal,“ věří Jindříšek.

Retailek – denně o českém maloobchodu