Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Datart si na PR aktivity zvolil agenturu I’m PR

Čepického agentura se v PR zaměří i na kuchyňská studia a praženou zrnkovou kávu.

Datart letos slaví 25 let na trhu

Datart letos slaví 25 let na trhu

Prodejce spotřební elektroniky Datart si v PR tendru vybral agenturu I’m PR, se kterou začne spolupracovat od května. Tendru se zúčastnilo celkem devět agentur.

„PR aktivity budou zahrnovat zejména odborné poradenství a služby pro zákazníky. Kromě témat spojených s elektronikou se v PR zaměříme i na segment kuchyňských studií a pražené zrnkové kávy. Obojí bude hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen,“ říká tisková mluvčí Datartu Iva Pavlousková.

Datart provozuje v Česku a na Slovensku provozuje celkem víc než čtyři desítky kamenných prodejen s celkovou prodejní plochou cca 25.000 m2 a e-shopy s elektronikou. Je vlastně českými akcionáři a letos slaví 25. výročí své existence na trhu.

Tým I’m PR tvoří Miroslav Čepický, Adéla Konopková a Aneta Petroušková