Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Deloitte se víc zaměří na marketing, řídí ho Brich

Marketing firmy Deloitte povede místo Evy Usai Blumentalové Petr Brich. Blumentalová dostala na starost péči o značku a PR. Za interní komunikaci odpovídá Jan Vyšehradský.

Poradenská a auditorská společnost Deloitte Česká republika mění strukturu marketingového týmu. Od nového roku je v jeho čele Petr Brich, který doposud ve společnosti vedl oddělení poradenství pro finanční instituce. Dosavadní šéfka marketingového oddělení (vedla ho devět let) Eva Usai Blumentalová se nově stala ředitelkou pro brand a PR, bude tak mít na starosti propagaci společnosti navenek včetně vztahu s médii, posilování značky a CSR. Tým od ledna rozšířil i Jan Vyšehradský, který bude mít na starosti interní komunikaci.

Cílem změn má být větší zaměření na strategický marketing v rámci nové firemní strategie, podpora a propagace byznysu a zvýšení komunikace dovnitř společnosti. „Aktivity jsou součástí nové strategie, kterou momentálně prezentovat nebudeme,“ odmítla být firma konkrétnější.

Petr Brich

Petr Brich

Petr Brich působí v Deloitte od roku 2005, předtím pracoval na vedoucích manažerských pozicích v bankovní sféře (BAWAG Bank, HVB Bank). 

Eva Usai Blumentalová

Eva Usai Blumentalová

Eva Blumentalová před nástupem do Deloitte v roce 2008 pracovala v bankovní sféře pro ČSOB, Živnostenskou banku či Citibank.

Vyšehradský před příchodem do Deloitte působil jako vedoucí týmu digitální komunikace a interního řízení České spořitelny. Interní a digitální komunikaci se věnoval i v GE Money Bank či v ČSOB.