Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Deník Blesk zavádí krajské mutace

Bulvární list přistupuje k regionalizaci, kterou zde léta praktikují seriózní deníky.

Bulvární deník Blesk od 2. září vychází poprvé ve své historii v krajských mutacích. Různých verzí podle krajů je celkem čtrnáct. Regionální mutace jsou jednak ke koupi na stáncích, jednak je dostávají předplatitelé. Blesk se tak připojil k letité zdejší praxi zejména Deníku, který vychází v 71 mutacích zhruba na úrovni okresů, či Mladé fronty Dnes, která ctí krajské dělení Česka. Svou brněnskou stránku měly v minulosti Lidové noviny.

Blesk letos dává důraz na regiony ve víc oblastech. Na svém webu na jaře spustil sekci Blesk Praha, plánuje také Blesk Brno a rozšíření do dalších měst. Od 23. srpna do 4. října běží turné debat Blesku s kandidáty na hejtmana před krajskými volbami. Deník chce být vidět i na regionálních akcích (Země živitelka v Českých Budějovicích, Air Show v Hradci Králové).