Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Deník chce „zbláznit města do basketbalu“

Vydavatelství Vltava-Labe-Press jako nový mediální partner České basketbalové federace plánuje vytvořit regionální projekt typu velkého turnaje pro žáky.

Český mužský basketbalový tým bojuje o postup do Ria

Český mužský basketbalový tým bojuje o postup do olympijského Ria

Česká basketbalová federace uzavře mediální partnerství s celostátní sítí regionálních novin Deník vydavatelství Vltava-Labe-Press. Smlouva o partnerství je před podpisem, vlastní spolupráce by se měla rozběhnout od září. Obě strany o tom informovaly na dnešní tiskové konferenci.

„Deník stojí na dvou nohách, jednak celostátní, jednak regionální, a basketbal zajímá obě,“ uvedl ředitel Deníku Roman Gallo, který připomněl, že před několika dny Deník inovoval pražské vydání, aby byl silnější i v metropoli. Právě pro pražské vydání bude nejzajímavější informování o aktivitách reprezentačního týmu, v dalších sedmi desítkách regionálních mutací pak Deník podle Galla zaměří pozornost na komunitní, respektive amatérské aktivity spjaté s košíkovou. „Zbláznit město do basketbalu prostřednictvím našich novin – to je role, kterou bychom měli hrát,“ prohlásil Gallo.

Kromě standardních věcí, jako je poskytnutí prostoru pro prezentace, půjde o projekty zaměřené do regionů k juniorské lize či k propagaci basketbalu na školách. „Rádi bychom pro basketbal vytvořili podobný projekt, jako je ve fotbale McDonald’s Cup,“ řekl Médiáři Gallo. McDonald’s Cup je v současnosti největší fotbalový turnaj pro žáky základních škol, kde ve dvou věkových kategoriích nastupuje do turnaje téměř 80.000 chlapců a děvčat ve věku od šesti do jedenácti let. Hraje se na téměř 4.000 základních školách, letos probíhá jeho 19. ročník.

Zprostředkovat kontakt mezi Deníkem a Českou basketbalovou federací pomohla marketingová sportovní agentura Concept One. Federace je jedním z jejích dlouhodobých klientů, agentura mimo jiné nedávno navrhla nové logo pro evropské mistrovství basketbalu žen. V Concept One také čerstvě působí jako manažerka PR choť Romana Galla Lenka Gallo, která organizačně zajišťovala tiskovou konferenci.

Kromě Deníku jsou dvěma nejvýznamnějšími mediálními partnery České basketbalové federace veřejnoprávní média, Česká televize a Radiožurnál, nejposlouchanější rozhlasová stanice Českého rozhlasu. Vedle nich spoléhá federace hodně na online komunikaci, kde vedle webu provozuje i vlastní kanál na YouTube a má své stránky na Facebooku. „S kampaněmi na Facebooku máme poslední dobou velmi dobré zkušenosti a víme, že kanály jako Facebook, Twitter i web jsou těmi, kde můžeme komunikovat přímo s fanoušky a sdělovat jim vše, co potřebujeme,“ řekl Médiáři PR manažer České basketbalové federace Martin Peterka.

Český národní basketbalový basketbalový tým mužů letos sehrává kvalifikační turnaj o postup na letní olympiádu v Riu de Janeiro. Pokud uspěje, bude to poprvé po 36 letech, co se čeští basketbalisté zúčastní letní olympiády. Naposledy totiž postoupili na hry v Moskvě v roce 1980, kde reprezentovali ještě socialistické Československo. Možnost bojovat o letošní postup si čeští basketbalisté zajistili díky sedmému místu z Eurobasketu 2015.