Grátis deník E15 vydavatelství Mladá fronta vyšel dnes 5. října v kompletně nové grafické podobě. Jde o první takovou změnu od jeho startu v roce 2007. Mění se logo listu, písma i struktura. Nová podoba má být vzdušnější a mimo jiné ulehčit čtení na mobilech a tabletech. Ty pro čtení deníku využívá 25.000 lidí. E15 své vydání totiž posílá v osm večer předchozí den zdarma emailem. Průměrně jeden adresát otevírá jednou týdně,“ přiblížil Médiáři šéf divize Euro E15 Tomáš Skřivánek. Na papír deník tiskne 55.000 kopií.
Nový design je prací grafika Jiřího Buška. „Logo jsme společně směrovali nikoli ke zcela novému tvaru, ale k figuře, která je v určité harmonii s logem současným, ale více respektuje současnou estetiku,“ podotkl Bušek.
Podívejte se na kompletní dnešní vydání E15
Novou podobu E15 zpropaguje marketingová kampaň přímo v deníku a jeho stojanech, dále v sesterském týdeníku Euro, na obrazovkách Metrovision, v Českém rozhlase, na rádiu Expres FM, na webech a sociálních sítích Mladé fronty. Na vybraných místech v Praze proběhne sampling.