Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Deník E15 navyšuje náklad, zavádí rubriku ze Strategie a o ruském byznysu

Deník E15 na sedadle v kině Cinestar. Foto: Profimedia.cz

Grátis ekonomický deník E15 počínaje zářím tiskne 55.000 výtisků na vydání, o 5.000 víc než dosud. „Navýšený náklad jde jak do stávající distribuční sítě, které dominují administrativní budovy v Praze, Brně a Ostravě, tak na nová místa,“ oznámilo vydavatelství Mladá fronta, které E15 vydává. Děje se tak měsíc poté, co Media Projekt ukázal, že čtenost za letošní první půlrok meziročně stoupla o tři čtvrtiny na 85.000 na vydání.

Zároveň zavádí dvě nové týdenní rubriky: stránku Ruský byznys, navazující na dřív zavedené stránky Středoevropský byznys a Asijský byznys a rubriku Strategie, připravovanou redakcí stejnojmenného časopisu o marketingu a médiích téhož vydavatelství.

Deník také po šesti letech existence mírně inovuje logo, zakulacuje jeho rohy, aby sjednotil jeho podobu pro všechny platformy, na kterých E15 vychází – papír, internet i mobily a tablety.

Inovované logo E15 a E15.cz se zakulacenými rohy

Inovované logo E15 a E15.cz se zakulacenými rohy