Retailový a produktový designér Ondřej Brádka se po několika letech spolupráce s agenturami osamostatnil a nabízí své služby firmám i agenturám ve svém nově vznikajícím studiu Brádka Design. Na volné noze se bude dál věnovat designu komerčních interiérů a exteriérů pro obchody a firmy, dále produktovému a průmyslovému designu a také návrhům domů, což je oblast, kterou chce ve svém studiu v budoucnu víc rozvíjet.
Brádka je v oboru známý zejména jako autor úspěšného konceptu rebrandingu drogerií Teta, tato práce přispěla k navyšování prodejů o desítky procent ročně. Designoval i projekty pro mobilní operátory, firmy z oblasti rychloobrátkového zboží, projekty ze segmentu auto-moto. Mezi čerstvě dokončené práce patří pet butik U ocásku, obchod se sportovním zbožím Highland Sport, k němuž Brádka navrhoval i přidruženou restauraci.
Co Brádka designoval