Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Digital Native Agency rozšiřuje záběr o Slovensko

Digitální agentura získala pro svůj program péče o značku slovenského operátora Orange.

Digitální agentura Digital Native Agency Jana Procháčka získala pro svou službu nabízenou pod názvem Brand Care nového zákazníka v zahraničí, slovenského mobilního operátora Orange. Spolupráce začala koncem února, a to dvoudenním školením komunikace a zákaznické péče na sociálních médiích. Vedli ho majitel agentury Procháček a „slovenská spojka“ agentury, specialista obchodního rozvoje a konzultant pro Slovensko Matúš Štulrajter, jenž v Digital Native Agency dělá od června 2015.

Matúš Štulrajter

Matúš Štulrajter

Program Brand Care agentura poskytuje od loňska, manažerům značek má odlehčit od neustálého sledování pozice značky v digitálním prostředí, hlavně na sociálních sítích. O to se místo nich starají lidi v agentuře a brand manažerům pak dodávají pravidelné reporty, respektive hlášení o anomáliích.