Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Digital Native Agency rozšiřuje záběr o Slovensko

Digitální agentura získala pro svůj program péče o značku slovenského operátora Orange.

Digitální agentura Digital Native Agency Jana Procháčka získala pro svou službu nabízenou pod názvem Brand Care nového zákazníka v zahraničí, slovenského mobilního operátora Orange. Spolupráce začala koncem února, a to dvoudenním školením komunikace a zákaznické péče na sociálních médiích. Vedli ho majitel agentury Procháček a „slovenská spojka“ agentury, specialista obchodního rozvoje a konzultant pro Slovensko Matúš Štulrajter, jenž v Digital Native Agency dělá od června 2015.

Matúš Štulrajter

Matúš Štulrajter

Program Brand Care agentura poskytuje od loňska, manažerům značek má odlehčit od neustálého sledování pozice značky v digitálním prostředí, hlavně na sociálních sítích. O to se místo nich starají lidi v agentuře a brand manažerům pak dodávají pravidelné reporty, respektive hlášení o anomáliích.