Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Digital Native Agency rozšiřuje záběr o Slovensko

Digitální agentura získala pro svůj program péče o značku slovenského operátora Orange.

Digitální agentura Digital Native Agency Jana Procháčka získala pro svou službu nabízenou pod názvem Brand Care nového zákazníka v zahraničí, slovenského mobilního operátora Orange. Spolupráce začala koncem února, a to dvoudenním školením komunikace a zákaznické péče na sociálních médiích. Vedli ho majitel agentury Procháček a „slovenská spojka“ agentury, specialista obchodního rozvoje a konzultant pro Slovensko Matúš Štulrajter, jenž v Digital Native Agency dělá od června 2015.

Matúš Štulrajter

Matúš Štulrajter

Program Brand Care agentura poskytuje od loňska, manažerům značek má odlehčit od neustálého sledování pozice značky v digitálním prostředí, hlavně na sociálních sítích. O to se místo nich starají lidi v agentuře a brand manažerům pak dodávají pravidelné reporty, respektive hlášení o anomáliích.