Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Digitál pro Sephoru zajistí MarketUp

Síť parfumerií si na online vybrala agenturu Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka.

Síť parfumerií Sephora potvrdila v tendru na provozování e-shopu a na celkovou digitální komunikaci značky v Česku a později i na Slovensku agenturu MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka, která s ní spolupracuje už od jara 2014. Výběrové řízení bylo dvoukolové, probíhalo od března do června a účastnilo se ho několik agentur zaměřujících se na oblast digitální komunikace.

Agentura MarketUp dosud připravovala samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň. 

Oficiální spuštění nového e-shopu Sephora proběhlo ve středu 27. července. Spolu s ním byla pro české uživatele spuštěna i sekce The Beauty Board, která má budovat mezinárodní komunitu. Uživatelé zde nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou hodnotit.

Digitální kampaň od MarketUp se zaměřuje na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti prodejen a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku. Komunikační strategie zahrnuje kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, retargeting, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. MarketUp zajišťuje rovněž digitální produkci, vycházející z globálního kreativního konceptu firmy.