Tendr potravinářské společnosti Nestlé na dlouhodobou, zejména digitální komunikaci značky čokoládových tyčinek Margot v Česku a na Slovensku vyhrála agentura Loosers. Tendru se zúčastnily další dvě agentury. V předchozím období se o digitální kampaně Margot starala agentura Symbio Digital.Podle brand manažerky Margot Zuzany Charvátové hledalo Nestlé pro značku Margot agenturu, která by jí vytvořila dlouhodobé kreativní řešení především pro digitální oblast, navazující na plánovanou televizní kampaň a BTL aktivity. „Chystané kampaně přenesou zákazníky do karibského ráje a zároveň představí produktové inovace Margot na letošní rok,“ uvedla Charvátová.Margot není první značkou Nestlé, pro kterou Loosers realizují kampaně. Agentura se podílí na komunikaci produktů Nescafé a připravuje kampaň pro značku Purina Pro Plan.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor