Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Digitál pro tyčinku Margot zajistí Loosers

Loosers střídají Symbio v tvorbě digitálních aktivit značky Margot firmy Nestlé.

Nová reklama Margot by měla evokovat Karibik

Nová reklama Margot by měla evokovat Karibik


Tendr potravinářské společnosti Nestlé na dlouhodobou, zejména digitální komunikaci značky čokoládových tyčinek Margot v Česku a na Slovensku vyhrála agentura Loosers. Tendru se zúčastnily další dvě agentury. V předchozím období se o digitální kampaně Margot starala agentura Symbio Digital.
 
Podle brand manažerky Margot Zuzany Charvátové hledalo Nestlé pro značku Margot agenturu, která by jí vytvořila dlouhodobé kreativní řešení především pro digitální oblast, navazující na plánovanou televizní kampaň a BTL aktivity. „Chystané kampaně přenesou zákazníky do karibského ráje a zároveň představí produktové inovace Margot na letošní rok,“ uvedla Charvátová.
 
Margot není první značkou Nestlé, pro kterou Loosers realizují kampaně. Agentura se podílí na komunikaci produktů Nescafé a připravuje kampaň pro značku Purina Pro Plan.