Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Digitál Media Investments řídí Svátek z iProspectu

Dosavadní šéf digitální agentury iProspect Jan Svátek přešel do Media Investmens.

Jan Svátek

Jan Svátek

Novým ředitelem digitálního oddělení mediální agentury Media Investments se stal Jan Svátek, který donedávna vedl digitální divizi iProspect skupiny mediálních agentur Dentsu Aegis Network. Po příchodu Tomáše Polišenského do vedení agentury a Pavla Bartáka na pozici ředitele klientského servisu tak Media Investments doplnila svůj tým i v oblasti digitálních médií, kterou chce podle svého šéfa Jana Klápy výrazně rozvíjet.

Svátek vedl digitální agenturu iProspect od dubna 2014 do letošního května. Pro mediální skupinu Dentsu Aegis Network pracoval už od roku 2012 jako senior account manager v agentuře Isobar. V oblasti digitální reklamy a médií se pohybuje od roku 2007, působil i ve vydavatelství Economia a mediálních agenturách Mediacom a OMD. Na starosti měl kampaně značek, jako je Vodafone, T-Mobile, Unilever, Danone či Mondelez.