Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Digitální agenturou Penny Marketu je Inspiro

Tým pro maloobchodní řetězec vede Barbora Hudecová, na září chystá první kampaň.

Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru na digitální agenturu společnosti Penny Market. Pro řetězec diskontních prodejen, který je dceřinou společností mezinárodní skupiny Rewe, od srpna zajišťuje digitální marketingové aktivity včetně správy profilů na sociálních sítích. Tým pod vedením Barbory Hudecové už připravuje první online kampaň, která bude nasazena v průběhu září.