Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Digitální agentury dál vede Laštovka z Comtechu

Petr Laštovka obhájil předsednictví „digitální“ sekce Asociace komunikačních agentur.

Petr Laštovka (Comtech) a Radka Spiesová z digitální sekce Asociace digitálních agentur. Foto: David Bruner

Petr Laštovka (Comtech) a Radka Spiesová z digitální sekce Asociace komunikačních agentur na květnovém setkání v Ponrepu. Foto: David Bruner

Předsedou sdružení Digitální agentury při Asociaci komunikačních agentur bude i další rok Petr Laštovka z agentury Comtech. Zvolen byl na výjezdním zasedání sekce ve středu 12. října. Byl jediným kandidátem na funkci. Předsednictví vykonával už předchozí rok. Sdružení digitálních agentur se podílelo o strategických projektů oborové asociace jako Férový tendr a Akademie digitálního marketingu, dále finišuje s projektem zaměřeným na vzdělávání v oblasti takzvaných měkkých dovedností (soft skills).

Výjezdní zasedání na Bobovce. Zleva Petra Balcarová a Adéla Krausová (WMC/Grey), Jaroslav Malina (McCann), Pavla Dúbravská-Nýdrle (Nydrle), Ondřej Novák (ASMEA), Robert Haas (Symbio). Účastnili také Karel Goldmann (Wunderman) a Radka Spiesová coby navrátivší se manažerka sdružení, samozřejmě i Laštovka

Výjezdní zasedání na Bobovce. Zleva Petra Balcarová a Adéla Krausová (WMC/Grey), Jaroslav Malina (McCann), Pavla Dúbravská-Nýdrle (Nydrle), Ondřej Novák (ASMEA), Robert Haas (Symbio). Účastnili také Karel Goldmann (Wunderman) a Radka Spiesová coby navrátivší se manažerka sdružení, samozřejmě i Laštovka

„Ukazuje se, že digitál je pojítkem, nikoliv jen dalším kanálem komunikace. Spojujeme aktivity celého spektra. A vytváříme projekty, které dávají asociační práci smysl,“ prohlásil Laštovka, který i v příštím roce svého působení v čele digitální sekce hodlá organizovat pravidelná debatní setkání zástupců digitálních agentur v pražské kavárně Ponrepo. Médiář je jejich mediálním partnerem.