Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Digitál vodky Amundsen získal Outbreak

Novou digitální agenturou značky vodky z portfolia Stock Plzeň – Božkov se stal Outbreak.

V digitálním tendru značky vodky Amundsen z portfolia Stock Plzeň – Božkov uspěla agentura Outbreak. Od března začne pečovat o Facebook, Instagram a v průběhu roku o další digitální kanály značky. Amundsen byl prvním tendrem agentury, na kterém již pracoval nový kreativní ředitel Outbreaku Richard Axell, jenž v agentuře působí od konce loňského září. Práce na značce povedou Jana Miháliková s Danou Havlíčkovou.

Značku Amundsen měla v poslední době na starost komunikační agentura Made by Vaculik Praha, která ji spojila s bloggerkou Kateřinou Lustigovou coby ambasadorkou. Agentura Made by Vaculik pro Amundsen nadále pracuje, ale ne už v oblasti digitálních aktivit, které převzal Outbreak.