Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Online deník Insider vyšel naposledy

Pokus internetového Centra – především Jakuba Ungera a Sabiny Slonkové – o placený digitální obsah končí po třech letech.

Deník Insider vycházel od 1. prosince 2011 do 31. října 2014. Foto: Centrum Holdings

Deník Insider vycházel od 1. prosince 2011 do 31. října 2014. Foto: Centrum Holdings

Dnes, v pátek 31. října, naposledy vyšel digitální deník Insider. Startoval v listopadu 2011 v internetovém mediálním domě Centrum Holdings. Vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly, který loni Centrum koupil, nyní Insider zavírá. Zakládající postavy Jakub Unger a Sabina Slonková už déle na projektu nepracují a Economia koncem září uvedla placené internetové zpravodajství v podobě inovovaného webu iHNed.cz coby digitální odnože tištěných Hospodářských novin.

Titul se uvedl podobně jako kdysi sesterské Aktuálně.cz vydáním kauzy, po níž rezignoval ministr. V tomto případě šlo o šéfa resortu kultury za TOP 09 Jiřího Bessera. Později vliv a dosah Insideru postupně upadal.

„Dobíhajících ročních předplatných, včetně firemních multilicencí, máme kolem pěti set,“ sdělil v půli října Médiáři produktový ředitel Economie Pavel VopařilNa jaře 2013 měl 1.400 abonentů, tedy zhruba polovinu toho, kolik chtěl mít už rok předtím, letos v únoru to byla prý už jen zhruba tisícovka osob. Roční předplatné se prodávalo za 990 Kč, měsíční za 190 Kč, jedno vydání za 9 Kč. Platit bylo možné PayPalem, kartou či esemeskou.

Všem stávajícím abonentům Insideru nyní Economia nabízí předplatné HN Digital v ceně 4.188 Kč na rok. K tomu dostanou grátis 2 měsíce přístupu. Přeregistrace se má dít automaticky. Veškerý obsah Insideru má být dál dostupný na doméně denikinsider.cz. Economia přitom uvažuje, že po řádném vypořádání závazků k předplatitelům portál přemigruje na některý svůj jiný web.