Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Digitální obchod Lagardere přebírá Labová

Příchodem Barbory Labové z agentury Face Up se zkompletoval digitální tým rádií.

Barbora Labová

Barbora Labová

Na pozici head of digital sales české pobočky rozhlasového koncernu Lagardere (Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Zet, Dance radio, Pigy) nastoupila v půli března Barbora Labová. Povede tým digitálního obchodu a bude zodpovědná za veškeré příjmy z digitální reklamy značek Lagardere v Česku. Je přímo podřízena Jiřímu Sládkovi, šéfovi digitální divize, který do Lagardere nastoupil před půl rokem.

Labová přichází z agentury Face Up, kde se podílela na nastavení chodu oddělení online reklamy. V oboru dělá patnáct let, dělala manažerku v Mafře, Centrum Holdings či Mladé frontě.

„Tímto považuji vedení digitální divize už za kompletní,“ prohlásil Sládek. Ten si už postavil nový videotým. Prioritou na webu je totiž letos pro firmu tvorba videa, respektive zvyšování prostoru pro videoreklamu. První větším počinem byl březnový online přenos výročních Hudebních cen Evropy 2.