Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Divizi Deník vede Marek, časopisy přebírá Afsahi

Noviny i časopisy Vltava Labe Media mají mít šéfy divizí a pod nimi šéfy redakcí a obchodu.

Vydavatelství Vltava Labe Media skupiny Penta upevňuje pod vedením generálního ředitele Michala Klímy divizní strukturu firmy. Mírně přeskupí stávající management, s cílem zvýšit efektivitu řízení.

Petr Marek

Petr Marek

Ředitelem divize Deník se od 1. května stává Petr Marek, který zároveň zůstává obchodním ředitelem vydavatelství. Jde o nově zřízenou pozici. Ředitelem redakcí Deníků je i nadále Roman Gallo. Centrální obchod Vltava Labe Media dál řídí Blahoslav Fořt, regionální obchod František Olbert.

Jitka Afsahi

Jitka Afsahi

Ředitelkou divize magazínů bude rovněž od 1. května Jitka Afsahi, dosavadní obchodní ředitelka této divize. Nahradí tak Mirku Zlatníkovou, která zůstane jen ředitelkou časopisových redakcí. „Chci se plně věnovat obsahovému rozvoji magazínů. Obsahová stránka časopisů a kreativní práce se šéfredaktory jsou mi bližší než klasická manažerská práce,“ uvedla Zlatníková. Inzerci časopisů po Afsahi povede Zuzana Tylčerová, jež dosud ve vydavatelství působila jako head of new business development.

Zuzana Tylčerová

Zuzana Tylčerová