Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Do Aetny nastoupili grafici Kusák a Borovec

Martin Kusák a Dalibor Borovec střídají Adélu Geislerovou, která jde na mateřskou.

Do kreativního oddělení agentury Aetna nastoupili grafičtí designéři Martin Kusák a Dalibor Borovec. Dosavadní vedoucí studia Adéla Geislerová odchází na mateřskou dovolenou.

Martin Kusák

Martin Kusák

Kusák pracoval jako idea maker a senior graphic designer v agentuře ImperialMedia a podílel se na přípravě vizuální identity značek Fatra, Baťa, Moravia Comfort, Topnatur či Royal Nature.

Dalibor Borovec

Dalibor Borovec

Borovec zase působil ve společnosti Upsalagraphicdesign a Wal1, zabývající se grafickým designem a firemními vizuálními styly. Kromě standardních agenturních činností pracoval také na „walldesignu“ – zkrášlování firemních a bytových prostor, hotelů, barů, kaváren a restaurací.

„Postupně proměňujeme identitu naší agentury, ladíme prostory, investujeme do rychlejších serverů a posilujeme náš tým. Odchodem Adély Geislerové na mateřskou jsme ztratili nejen výraznou grafičku, ale také schopného ‚traffica‘, který organizuje práci na studiu. Proto jsme zareagovali tím, že jsme přijali hned dva grafiky. Pro naše klienty je to signál, že jsme připraveni zvládnout příliv nových zakázek a zadání,“ tvrdí výkonný ředitel Aetny Roman Šťastný.

Agentura letos zvítězila ve výběrovém řízení Pivovarů Staropramen a připravuje pro ně novou zásadní kampaň značky Ostravar, která má podle současných plánů odstartovat na podzim. Mezi další nové klienty patří značky Asan a Profizoo.