Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Do Bistra jdou Kameník, Kučerová a Podhola

Radim Kameník staví divizi, Tereza Kučerová ručí za online a David Podhola za nápady.

Do kreativní agentury Bistro Agency ze skupiny Adexpres nově nastoupili Tereza Kučerová z Nydrle, David Podhola z Publicisu a Radim Kameník z Havasu.

Radim Kameník

Radim Kameník

Kameník v Bistru buduje novou divizi zabývající se lokalizací marketingových komunikací využívajících všechny mediální kanály, kterou pak také povede coby managing director. Název nové divize se ještě tvoří. Kameník působil dosud v Havasu, a to na pozici onboarding & quality director. Předtím pracoval mimo jiné jako account director pro region Evropy, Středního východu a Afriky v londýnské agentuře Tag.

Tereza Kučerová

Tereza Kučerová

Kučerová bude zastávat funkci performance directora, v níž bude zodpovídat za výkonnost a datovou analýzu zejména digitálních projektů včetně jejich dalšího strategického rozvoje. Přichází z agentury Nydrle, kde dosud působila jako account manažerka. V minulosti pracovala pro klienty GE Money Bank, Hartmann – Rico, LG, ČEZ, VZP, NN, Wrigley a další. 

David Podhola

David Podhola

Podhola se bude ve funkci senior copywritera a idea makera věnovat primárně klientům Sazka a Škoda. Do Bistra nastupuje po dlouholetém působení v Publicis Prague. Pracoval na kampaních pro Zentivu, Nescafé, Renault, Grand Optical, Garnier nebo třeba MND.