Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Do Bubble zamířili Höfer a Kašpárek

Copywriter Jakub Kašpárek přišel z Čilichili, projektový manažer Tomáš Höfer z Kindred.

Tomáš Höfer a Jakub Kašpárek

Tomáš Höfer a Jakub Kašpárek

Tým obsahové agentury Bubble Lukáše Kořínka rozšířili head of project management Tomáš Höfer a anglický copywriter Jakub Kašpárek. Agenturní tým už s nimi čítá 32 lidí, přičemž jen za poslední rok jich přibylo třináct.

Höfer do Bubble přešel z agenturní skupiny Kindred Group, kde pracoval jako team leader pro digitální produkci SpaceBar. V Bubble se stará o webové projekty agentury. V této činnosti střídá majitele Kořínka, který se chce věnovat strategickému vedení agentury.

Kašpárek dříve působil jako překladatel, lektor angličtiny a spravoval obsah pro Global Payments Europe. Do Bubble přišel z Boomerang Publishing, kde jako editor pracoval převážně na online verzi magazínu Čilichili pro mobilního operátora Vodafone. V Bubble se Kašpárek stane součástí editorského týmu, zaměřeného na větší obsahové projekty. Bude se podílet i na pravidelné komunikaci pro různé značky, například pro Kellys Bicycles.

Z Čilichili zamířil do Bubble před pěti měsíci i Martin Pistulka, který se stal novým lead copywriterem.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr