Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Do čekáren u veterinářů míří TV Vet, vysílání hlavně o psech a kočkách

Čekárny osadí vlastními obrazovkami, na nichž bude točit hodinovou smyčku pořadů.

Logo TV Vet. Repro: tvvet.eu

Logo TV Vet. Repro: tvvet.eu

Zítra, 1. června oficiálně začne vysílat nová „televize“ TV Vet, kanál zaměřený na téma domácích zvířat (hlavně psů a koček) a péče o ně.

Provozuje ho firma Global Invest.RKM se sídlem v Jesenici, která se několik let zaměřuje na odborné televizní pořady z oblasti zdravotnictví – největším odběratelem je Fakultní nemocnice v Motole.

Jak Médiáři řekl výkonný ředitel Global Invest.RKM Radima Žuchadar, vstupní investice do projektu byla řádově v jednotkách milionů korun. Maximálně 25 % vysílání má být věnováno komerčním prezentacím (v současnosti je to kolem 5 %), TV Vet ale chce žít převážně z evropských grantů. Do provozního zisku se plánuje dostat příští rok.

Jako publikum si TV Vet vybrala majitele domácích zvířat, kteří s nimi čekají u veterináře. Právě čekárny osadí autoři projektu vlastními televizory a díky tomu, doufají, nebudou moci „diváci“ přepnout program ani využít reklamní pauzu k jiným činnostem.

TV Vet má vysílat v čekárnách vybraných veterinárních klinik a ordinací nejprve v Praze, středních Čechách a Brně. „TV Vet v první fázi vybaví vybrané veterinární ordinace a kliniky 50 televizory LCD,“ uvádí. Technicky vysílání zajišťuje systém EasyMachineTV firmy EasyCo.

Program bude mít podobu zhruba hodinového bloku pořadů, který se bude opakovat po dobu návštěvních hodin ordinace či kliniky. Aktualizovat se bude jednou za měsíc až dva. Do konce roku plánuje stanice vysílání rozšířit. Souběžně vysílání poběží také online, na tvvet.eu.

„Naším cílem je diváka seznámit s problematikou péče o domácí mazlíčky, nahlédnutí do zákulisí operací a přiblížení dané tématiky,“ avizují tvůrci.

Podle šéfa TV Vet Radima Žuchadara jsou informace pro chovatele v českém prostředí roztříštěné a ne všechny seriózní. „Inspirovali jsme se v zahraničí, jsme druhá evropská a třetí světová veterinární televize, první jsou Američané, druzí Britové,“ prohlásil Radim Žuchadar, sám chovatel akvarijních rybiček, koček, pavouků a hada.

Žuchadar má funkci ředitele „televize“, výkonným ředitelem TV Vet je Jan Chleboun.