Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

FleishmanHillard doplnila Hlaváčková

Kristina Hlaváčková se stala seniorní klientskou manažerkou agentury FleishmanHillard.

Kristina Hlaváčková

Kristina Hlaváčková

Do komunikační agentury FleishmanHillard nastoupila na pozici seniorní klientské manažerky se specializací na sektor bydlení Kristina Hlaváčková. Bude se starat zejména o klienty Sapeli a Technistone.

Hlaváčková dřív působila jako PR a eventová manažerka výrobce elektrospotřebičů Indesit, později koupeného firmou Whirlpool. Na starosti měla primárně komunikaci značek Indesit a Hotpoint na českém a slovenském trhu.

Předtím působila čtyři a půl roku v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracovala na zakázkách pro klienty McDonald’s, Kancelář generálního komisaře účasti České republiky na světové výstavě Expo 2010, Staropramen, Zetor, DuPont či DB Schenker.