Neziskový web Hlídací pes spustil crowdfunding, vybírá přes web Nadačního fondu pomoci Karla Janečka. Janeček každý z darů navýší. Vybrané peníze půjdou na expanzi do regionů, posílení centrální redakce a na tištěný speciál Babiš vs. Sobotka, Skutečný příběh voleb, jenž má vyjít v září.

Do Fragile Media přicházejí Florián, Kotek a Kříž

František Florián přišel z Performia, Daniel Kříž z O2 Media, Michal Kotek z Aqua Digital.

František Florián, Daniel Kříž a Michal Kotek

František Florián, Daniel Kříž a Michal Kotek

Tři nové muže přivítala ve svých řadách digitální agentura Fragile Media Daniela Kafky a skupiny Etnetera.

František Florián přišel z Performia, nastupuje na pozici e-commerce account manager. Starat se bude o klienty zaměřené na výkonnostní kampaně.

Daniel Kříž se dosud v O2 Media zabýval segmentací zákaznické báze a kampaněmi v AdFormu, teď se na pozici performance & branding specialist bude starat o kampaně PPC a v RTB.

Michal Kotek přichází z Aqua Digital, kde si hleděl značek Orion, Bacardi či Kostelecké uzeniny. Jako social media & content specialist nyní bude dělat pro klienty jako Tony Adams či Basys a zároveň povede komunikaci samotné Fragile Media na sociálních sítích. Dlouhodobě se soustředí hlavně na správu Instagramu.