Přijďte vyhrát Nokii 3310

Už v pondělí 29. května přijďte na soutěžní přehlídku AppParade hrát o nové Nokie 3310.

Do Info.cz jde z Eura i Fučík, též lidi z ČT či Mafry

Šéf vznikajícího webu Info.cz si z Eura přivádí Zdeňka Fučíka, tým chce stavět na editorech.

Chystaný zpravodajský web Info.cz má startovat na státní svátek 17. listopadu a zpočátku bude jeho redakce čítat tucet redaktorů. V rozhovoru s Médiářem to řekla Libuše Šmuclerová, generální ředitelka vydavatelství Czech News Center, které nový web bude produkovat.

Zdeněk Fučík

Zdeněk Fučík

Šéfredaktorem nového online titulu bude, jak už bylo oznámeno, Michal Půr, dosavadní šéfredaktor časopisu Euro vydavatelství Mladá fronta. Z Eura si jako zástupce přivádí Zdeňka Fučíka, ten byl jeho zástupcem i v Euru, a to teprve od léta, kdy přišel z České televize. „Výběr důležitých zpráv záleží především na editorovi, ne tolik na redaktorovi,“ předeslala Šmuclerová, jak při sestavování týmu s kolegy uvažovala. Do editorského týmu Info.cz tak z Eura přijde rovněž Markéta Žižková, z České televize pak přicházejí Radka Zítková a Lukáš Pospíšil, z webu Euractiv.cz jeho šéfredaktorka Lucie Bednárová. V týmu budou i Kristína Paulenková z webu iDnes.cz vydavatelství Mafra či Iveta Mazáčová.

Nový web se chce spolehnout na síť spolupracovníků v zahraničí, tvořit ji mají konkrétně Magdaléna Rejžková, Pavel Novotný známý publikováním v Mladé frontě Dnes, respektive z České televize či arabistka Jitka Jeníková.

Logo Info.cz

Nově představené logo chystaného webu Info.cz. „Logotyp ctí původní význam latinského slova informatio – vtištění formy či tvaru. Je jednoduchý, drží formu, a to díky použitému fontu, který stojí na pevných základech s minimem rušivých elementů. Celkovým dojmem je pak čistý obdélníkový tvar,“ uvádí Czech News Center

Cílem chystaného projektu Info.cz „není rozšiřování informačního smogu“, prohlásila už dřív Libuše Šmuclerová, redakce se chce zaměřit na původní texty a podstatné informace. Každý večer slibuje na webu přehled „nejnepostradatelnějších“ zpráv z celého dne. „Kdyby člověk nic jiného nestihl, ale přesto chtěl mít nejpodstatnější informační výbavu, mělo by mu stačit jít k nám,“ říká ředitelka vydavatelství.

Web má využívat zázemí i Czech News Center (vydává časopis Reflex, řadu sportovních tiskovin a magazínů zaměřených na segment auto moto), respektive sesterské společnosti CN Invest, která vydává ekonomický deník E15, jeho odnože, řadu webů zaměřených na moderní technologie. „Můžeme využít informace ze všech segmentů, které tu v domě jsou. Spolupráce přitom bude nejen na redaktorské, ale i technologické. Info.cz bude jako nadstavba nad všemi našimi značkami,“ načrtla Šmuclerová.