Český internetový průvodce po restauracích Restu z portfolia investiční skupiny Miton přijal v souvislosti se svou aktuální expanzí na Slovensko, do Maďarska a Polska nového marketingového ředitele. Vytvoření nové jednotné marketingové strategie pro tři všechny zmíněné trhy dostal na starost Petr Billy, který posledních pět let působil jako marketingový ředitel oděvní firmy Alpine Pro. Ta pod jeho vedením získala od České marketingové společnosti titul Marketér roku 2013.
Slovenské zastoupení Restu už funguje, maďarské a polské by měla následovat. „Zpočátku se Restu.sk zaměří zejména na vybudování nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s víc než pěti sty podniků nejen v metropoli, ale i v dalších slovenských městech. Slovenskem však expanze nekončí: do konce března Restu zamíří také na maďarský trh, do konce dubna pak na trh v Polsku,“ uvedl zakladatel Restu Pavel Suchánek.
V Maďarsku, kde je momentálně provozováno přes 25.000 restaurací, se chce český startup soustředit zejména na pokrytí restaurací v Budapešti. Polský trh má pro změnu představovat výzvu tím, že je geograficky rozsáhlý a roztříštěný do několika velkých měst. Do konce června chce Restu spustit i slovenskou verzi své mobilní aplikace pro Android i iOS, schopné najít nejlépe hodnocené restaurace v okolí a umožnit rychlou rezervaci.
Billy byl v Alpine Pro coby marketingový ředitel zodpovědný za strategii a veškeré nadlinkové, podlinkové a PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko. V minulosti působil jako art director v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett, grafickým designem se zabýval i jako freelancer.