Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Do MarketUp jdou Škvorová, Dušek a Šejnost

Sára Škvorová, Adam Dušek a Jiří Šejnost doplnili tým digitální agentury MarketUp.

Do digitální agentury MarketUP nastoupili tři noví lidé. Sára Škvorová bue pracovat jako manažerka lidských zdrojů, Adam Dušek coby key account manažer a Jiří Šejnost jako specialista SEO kampaní. 

Sára Škvorová

Sára Škvorová

Úkolem Škvorové bude hledat nové lidi do týmu a motivovat stávající. Před nástupem do MarketUp pracovala například v oddělení lidských zdrojů poradenské firmy AID Partners, později si vyzkoušela práci na pozici recruitera v britské investiční společnosti.

Adam Dušek

Adam Dušek

Dušek se bude věnovat především komunikaci se stávajícími zákazníky. Dřív pracoval v několika komunikačních agenturách. V agentuřeComunica se staral například o Pivovar Samson nebo Českou spořitelnu. Později pracoval v digitální agentuře Nobord, kde připravoval a realizoval kampaně pro značky jako Emco, Chupa Chups, Mentos a další.

Jiří Šejnost

Jiří Šejnost

Šejnost se zaměří mimo jiné na analýzu a optimalizaci zbožových vyhledávačů, správu on-page a off-page SEO faktorů webů a realizaci dalších projektů souvisejících s internetovým marketingem. Svou kariéru zahájil jako produktový specialista v segmentu auto-moto, následně se vypracoval na pozici marketingového manažera. Staral se o rozvoj několika webů, SEO, zavedl dynamický remarketing, XML feedy a vytvářel reklamy ve vyhledávací síti. Je certifikovaným specialistou Google Analytics, vlastní certifikaci Heuréka specialisty a má certifikát na inzerci v nákupech Google Adwords.