Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Do MarketUp přišel ze Slovenska Pleško

Nový marketingový specialista přichází ze slovenské online agentury Netmarketer.

Peter Pleško

Peter Pleško

Na pozici online marketingového specialisty agentury MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka nastoupil Peter Pleško. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových a na sociálních sítích a vlastníkem certifikací Google Analytics a Google Adwords.

Pleško přechází do MarketUp ze slovenské online marketingové agentury Netmarketer, kde působil tři roky na pozici PPC specialisty. Mimo jiné spolupracoval také na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.