Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Do MarketUp přišel ze Slovenska Pleško

Nový marketingový specialista přichází ze slovenské online agentury Netmarketer.

Peter Pleško

Peter Pleško

Na pozici online marketingového specialisty agentury MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka nastoupil Peter Pleško. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových a na sociálních sítích a vlastníkem certifikací Google Analytics a Google Adwords.

Pleško přechází do MarketUp ze slovenské online marketingové agentury Netmarketer, kde působil tři roky na pozici PPC specialisty. Mimo jiné spolupracoval také na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.