Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Do MarketUp přišel ze Slovenska Pleško

Nový marketingový specialista přichází ze slovenské online agentury Netmarketer.

Peter Pleško

Peter Pleško

Na pozici online marketingového specialisty agentury MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka nastoupil Peter Pleško. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových a na sociálních sítích a vlastníkem certifikací Google Analytics a Google Adwords.

Pleško přechází do MarketUp ze slovenské online marketingové agentury Netmarketer, kde působil tři roky na pozici PPC specialisty. Mimo jiné spolupracoval také na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.