Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Do Marks & Spencer nastoupila Rojek

Nová specialistka Ewa Rojek se stará o české a polské zákazníky řetězce.

Ewa Rojek

Ewa Rojek

Do marketingového oddělení obchodního řetězce Marks & Spencer nastoupila v červnu Ewa Rojek. V nově vytvořené funkci customer service specialist bude  pečovat o potřeby zákazníků nejen v Česku, ale i v Polsku.

Rojek dřív působila mimo jiné jako specialistka prodeje polského producenta hutnických výrobků a plastů Mobi a jako customer service representative mezinárodní IT firmy EBTS Pro Assist.