V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Barták ze Starcomu v Media Investments

Klientský servis české mediální agentury povede Pavel Barták.

Pavel Barták

Pavel Barták

Na pozici ředitele klientského servisu mediální agentury Media Investments Jana Klápy nastupuje Pavel Barták. Přichází z agentury Starcom MediaVest Group, kde působil v téže pozici a měl na starost například Coca-Colu, ČSOB, Samsung, Hondu, Kooperativu nebo H&M. Předtím pracoval také pro mediální agentury Mindshare či Carat.

Bartákův nástup následuje nedlouho po příchodu nového výkonného ředitele agentury Tomáše Polišenského, který do Media Investments nastoupil letos v březnu. Agentura působí na českém trhu od roku 2005, kromě mediálního plánování se zaměřuje na instore design a organizaci eventů.