Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Do nového měření sledovanosti jde s Novou mediální agentura Médea

 
 

Dvojí měření sledovanosti, které změní 15 let staré pořádky na televizním trhu, nepodporuje jen televize Nova, která už iniciovala tendr na nová data pod hlavičkou nově založeného Sdružení pro měření sledovanosti. „Již nyní v něm nejsme sami. Naším partnerem je největší mediální agentura v zemi Médea,“ prohlásil generální ředitel Novy Jan Andruško v rozhovoru pro časopis Týden.

Přední mediální agentura Médea i časopis Týden (ten prostřednictvím vydavatelství Empresa Media) patří témuž majiteli, Jaromíru Soukupovi. Nova nezvolila pro veřejné oznámení tendru na druhý tuzemský systém měření sledovanosti nejdřív vlastní tiskovou zprávu, ale své plány popsala právě v dnešním vydání Týdnu. Zároveň nechala zveřejnit v deníku MF Dnes inzerát s oznámením o vypsání tendru.

Inzerát v pondělní MF Dnes

Inzerát v pondělní MF Dnes. Kliknutím zvětšíte

Inzerát na tendr v časopisu Týden z 18. června. Kliknutím zvětšíte

Inzerát na tendr v časopisu Týden z 18. června. Kliknutím zvětšíte

Tiskovou zprávu vydala až po dnešní 11. hodině. Informovala v ní o ustavující valné hromadě zmíněného Sdružení pro měření sledovanosti. Jeho zakládajícími členy jsou právě Nova a agentura Médea. Do sedmičlenného představenstva byli jmenováni mimo jiné i šéf Novy Jan Andruško a generální ředitel Médea Group Jaromír Soukup.

„Očekáváme, že se z nového sdružení postupem času stane reprezentativní platforma všech významných hráčů na televizním trhu, kteří se budou podílet na zajištění a kontrole kredibilního a zcela transparentního měření televizní sledovanosti v České republice,“ řekl Jan Andruško.

„Transparentní měření sledovanosti je klíčovou podmínkou kvalitního plánovaní mediálních kampaní. Proto jsme se rozhodli postavit po boku lídra televizního trhu a pomoci založit Sdružení pro měření sledovanosti,“ uvedl Jaromír Soukup.

Dosavadní jednotnou měnou pro televize, mediální agentury i zadavatele reklamy jsou data z elektronického měření sledovanosti, které v Česku funguje od roku 1997. I v letech 2013 až 2017 je má provozovat dosavadní dodavatel, společnost Mediaresearch. V tendru ji loni vybrala Asociace televizních organizací, to se ale Nově hrubě nelíbilo a proto teď zakládá nové sdružení a vypisuje nový tendr.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně