V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Do Seznamu nastoupili Hromek a Švarc

Oba manažeři se budou věnovat automatizovanému prodeji online reklamy.

Do Seznam.cz nově nastoupili Filip Hromek a Martin Švarc. Budou se zabývat real-time-biddingem (RTB) a budoucím vývojem programmatiku, tedy automatizovaného prodeje reklamy na internetu. Hromek se bude coby nový manažer RTB věnovat tvorbě strategie na poli RTB za obchodní oddělení. Švarc obsadil novou pozici v oddělení obchodního rozvoje.

Filip Hromek

Filip Hromek

Hromek se RTB věnuje od roku 2012. Většinu zkušeností získal v mediální agentuře Adexpres.com, kde působil posledních pět let. Zde se z pozice mediálního plannera přes funkci projektového manažera vypracoval na šéfa programatického obchodování. Před svým nástupem do společnosti Seznam.cz se věnoval především testování nových technologií a návrhu RTB strategií pro klienty jako Sazka, UPC, Mercedes Benz nebo Hudy Sport. Dlouhodobě pracoval především s technologickými platformami Adform, DoubleClick, AppNexus a DataXu. V Seznam.cz tvoří strategie programatické reklamy a věnuje se identifikaci a vytěžování poptávky po nákupu prostřednictvím RTB. 

Martin Švarc

Martin Švarc

Švarc působil před příchodem do Seznam.cz postupně jako commercial director v Adform a poté jako chief commercial officer v Brand Embassy. Předtím pracoval v Havas Worldwide Digital. V Seznam.cz se bude zabývat budoucím vývojem programatické reklamy, a to až s výhledy do roku 2020.