V úterý 30. srpna startuje na rádiu Frekvence 1 nová polední show Libora Boučka. Každý všední den od 12.00 do 13.00, kdy předtím pět let vysílal Ruda z Ostravy, nabídne mix hudby, zpráv a zábavy. Bouček chystá zábavní vstupy k aktuálním událostem, rozhovor s prezidentem Libor Bouček volá na Hrad a či bleskový kvíz. „Vlastní hodinová autorská polední show patří v zahraničí k tomu nejúspěšnějšímu v posledních letech a je na čase začít něco podobného budovat i na Frekvenci 1,“ prohlásil Bouček, který dosud musel vstávat kvůli ranní moderaci od 6.00 do 9.00.

Do skupiny Magnas přišli Hanisch a Farlík

Petr Hanisch se má starat o mediální plánování, Jan Farlík o výkonnostní marketing.

Petr Hanisch

Petr Hanisch

Komunikační skupina Martina Šafry a Roberta Renče přijala dva klíčové manažery. Na pozici client leader v mediální agentuře Magnas Media přišel Petr Hanisch, a místo performance leader senior v sesterské agentuře Magnas Performance, zaměřené na výkonnostní online marketing, nastoupil Jan Farlík.

Jan Farlík

Jan Farlík

„V průběhu ledna a února rozšíří tým další personální posily pro zajištění kvalitního obchodního i klientského servisu pro stávající i nové klienty,“ doplnil Renč.

Farlík sbíral zkušenosti jako tvůrce PPC kampaní v Mall.cz v letech 2007 až 2013. Od roku 2013 působil v agentuře Effectix. Hanisch má s reklamou zkušenosti od roku 1996, v letech 2000 až 2014 byl obchodním ředitelem finančního webu Kurzy.cz. V letech 2006 až 2010 byl členem Výkonné rady oborového Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), kde předsedal Kategorizační komisi a podílel se tak na formování pravidel českého internetu.

Mezi dosavadní klienty Magnas Media patří Asus, Meggle, Hudy Sport, Herbalife, Techmania, banka Equa, Czech Tourism či Ravensburger. Skupina Magnas přitom úzce spolupracuje s Digital Circus Production, firmu vede Jan Los.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr