Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Do skupiny Magnas přišli Hanisch a Farlík

Petr Hanisch se má starat o mediální plánování, Jan Farlík o výkonnostní marketing.

Petr Hanisch

Petr Hanisch

Komunikační skupina Martina Šafry a Roberta Renče přijala dva klíčové manažery. Na pozici client leader v mediální agentuře Magnas Media přišel Petr Hanisch, a místo performance leader senior v sesterské agentuře Magnas Performance, zaměřené na výkonnostní online marketing, nastoupil Jan Farlík.

Jan Farlík

Jan Farlík

„V průběhu ledna a února rozšíří tým další personální posily pro zajištění kvalitního obchodního i klientského servisu pro stávající i nové klienty,“ doplnil Renč.

Farlík sbíral zkušenosti jako tvůrce PPC kampaní v Mall.cz v letech 2007 až 2013. Od roku 2013 působil v agentuře Effectix. Hanisch má s reklamou zkušenosti od roku 1996, v letech 2000 až 2014 byl obchodním ředitelem finančního webu Kurzy.cz. V letech 2006 až 2010 byl členem Výkonné rady oborového Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), kde předsedal Kategorizační komisi a podílel se tak na formování pravidel českého internetu.

Mezi dosavadní klienty Magnas Media patří Asus, Meggle, Hudy Sport, Herbalife, Techmania, banka Equa, Czech Tourism či Ravensburger. Skupina Magnas přitom úzce spolupracuje s Digital Circus Production, firmu vede Jan Los.