Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Do Storyous přišli Maier a Trejtnar

Startup naváže svou nejrozsáhlejší kampaň na elektronickou evidenci tržeb.

Alex Trejtnar

Alex Trejtnar

Tým startupu Storyous, zaměřeného na pokladní systémy pro gastronomii, v září rozšířil Alex Trejtnar, jako projektový manažer bude mít na starosti řízení projektů uvnitř firmy a propojení jednotlivých týmů. Už na začátku srpna do Storyous přišel na pozici head of marketing Jiří Maier, který dřív vedl digitální marketing v Nestlé a ve Philipsu.

Storyous aktuálně připravuje v rámci zavádění elektronické evidence tržeb v Česku svou nejrozsáhlejší komunikační kampaň, startuje marketingovou komunikaci v Polsku a připravuje se na expanzi do dalších zemí. Nedávno si proto i vybral PR agenturu, začal spolupracovat s Fyi Prague.