Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Do Sunu jdou Vandělíková, Makovská a Šumná

Anna Vandělíková, Simona Makovská, Barbora Šumná a Lucie Suchopárová analyzují PPC.

Tým výkonnostního marketingu online agentury Sun Marketing rozšířily Anna Vandělíková, Simona Makovská, Barbora Šumná a Lucie Suchopárová. První tři přicházejí z jiných agentur, Suchopárová změnila pozici v rámci agentury.

„Loni měl náš tým výkonnostního marketingu sedm lidí a stanovili jsme si, že do konce roku 2016 bychom jich v něm chtěli jedenáct. Tak dnes už jich máme třináct. Od května budeme okupovat další patro budovy, kde sídlíme,“ říká ředitelka agentury Sandra Gligić.

Anna Vandělíková

Anna Vandělíková

Vandělíková pracovala dřív dva roky v online agentuře H1.cz jako konzultantka výkonnostní reklamy a dva roky strávila v B2B Group jako PPC senior specialistka. V Sun Marketing se bude podílet na rozvoji služeb v této oblasti, navrhovat strategie, dohlížet na kvalitu a výkon kampaní a zajišťovat konzultace a poradenství v oblasti výkonnostní reklamy.

Simona Makovská

Simona Makovská

Makovská strávila dva měsíce na Kubě jako výzkumná stážistka na velvyslanectví Slovenské republiky, a pak deset měsíců v Google v Dubaji jako stážistka v oblasti reklamy a marketingu.

Barbora Šumná

Barbora Šumná

Šumná dřív pracovala jako optimalizátor PPC kampaní v Seznam.cz a Suchopárová se posunula v rámci Sunu z pozice office manažerky.

Lucie Suchopárová

Lucie Suchopárová

Všechny manažerky se budou věnovat nasazování a následně správě PPC kampaní. Jejich hlavní náplní tak bude analýza PPC kampaní a jejich efektivita, zpracování navržených změn, vyhodnocování úspěšnosti a vytváření reportů.

Tým spravuje PPC kampaně AdWords (Google), Sklik (Seznam.cz), dále videoreklamu na YouTube a dalších serverech, RTB kampaně (AdForm) a také PPC kampaně na  sociálních sítích.

Sun Marketing oslaví koncem května deset let své existence, jeho současným majitelem je akciová společnost Sahoo & Maley Investments.