Tým výkonnostního marketingu online agentury Sun Marketing rozšířily Anna Vandělíková, Simona Makovská, Barbora Šumná a Lucie Suchopárová. První tři přicházejí z jiných agentur, Suchopárová změnila pozici v rámci agentury.
„Loni měl náš tým výkonnostního marketingu sedm lidí a stanovili jsme si, že do konce roku 2016 bychom jich v něm chtěli jedenáct. Tak dnes už jich máme třináct. Od května budeme okupovat další patro budovy, kde sídlíme,“ říká ředitelka agentury Sandra Gligić.
Vandělíková pracovala dřív dva roky v online agentuře H1.cz jako konzultantka výkonnostní reklamy a dva roky strávila v B2B Group jako PPC senior specialistka. V Sun Marketing se bude podílet na rozvoji služeb v této oblasti, navrhovat strategie, dohlížet na kvalitu a výkon kampaní a zajišťovat konzultace a poradenství v oblasti výkonnostní reklamy.
Makovská strávila dva měsíce na Kubě jako výzkumná stážistka na velvyslanectví Slovenské republiky, a pak deset měsíců v Google v Dubaji jako stážistka v oblasti reklamy a marketingu.
Šumná dřív pracovala jako optimalizátor PPC kampaní v Seznam.cz a Suchopárová se posunula v rámci Sunu z pozice office manažerky.
Všechny manažerky se budou věnovat nasazování a následně správě PPC kampaní. Jejich hlavní náplní tak bude analýza PPC kampaní a jejich efektivita, zpracování navržených změn, vyhodnocování úspěšnosti a vytváření reportů.
Tým spravuje PPC kampaně AdWords (Google), Sklik (Seznam.cz), dále videoreklamu na YouTube a dalších serverech, RTB kampaně (AdForm) a také PPC kampaně na sociálních sítích.
Sun Marketing oslaví koncem května deset let své existence, jeho současným majitelem je akciová společnost Sahoo & Maley Investments.