Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Do tendru Prahy se hlásí Dorland a Havas

Agentury se ucházejí o tvorbu kampaně propagující pražské kulturní akce v zahraničí.

Praha. Foto: Profimedia.cz

Praha. Foto: Profimedia.cz

Do výběrového řízení marketingové organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism na kreativní část kampaně, propagující pražské kulturní akce v zahraničí, se dnes přihlásily agentury Dorland a Havas Worldwide Prague. Hodnota této části zakázky je maximálně 900.000 Kč. Médiáři to sdělila mluvčí Prague City Tourism Kateřina Bártová.

Kampaň má v zahraničí propagovat významné pražské kulturní akce, které se odehrají v roce 2017 a podporuje je pražský magistrát. Zadávací řízení bylo zahájeno 27. listopadu s tím, že celkový rozpočet kampaně dělá 15 milionů Kč. Prague City Tourism se nakonec rozhodl rozdělit tendr na kreativní a mediální část.

Úkolem kampaně bude vylepšit zahraniční i domácí image Prahy jako destinace se zajímavým kulturním programem a celkově zvýšit počet návštěvníků jednotlivých kulturních akcí i Prahy.