Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Do tendru Prahy se hlásí Dorland a Havas

Agentury se ucházejí o tvorbu kampaně propagující pražské kulturní akce v zahraničí.

Praha. Foto: Profimedia.cz

Praha. Foto: Profimedia.cz

Do výběrového řízení marketingové organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism na kreativní část kampaně, propagující pražské kulturní akce v zahraničí, se dnes přihlásily agentury Dorland a Havas Worldwide Prague. Hodnota této části zakázky je maximálně 900.000 Kč. Médiáři to sdělila mluvčí Prague City Tourism Kateřina Bártová.

Kampaň má v zahraničí propagovat významné pražské kulturní akce, které se odehrají v roce 2017 a podporuje je pražský magistrát. Zadávací řízení bylo zahájeno 27. listopadu s tím, že celkový rozpočet kampaně dělá 15 milionů Kč. Prague City Tourism se nakonec rozhodl rozdělit tendr na kreativní a mediální část.

Úkolem kampaně bude vylepšit zahraniční i domácí image Prahy jako destinace se zajímavým kulturním programem a celkově zvýšit počet návštěvníků jednotlivých kulturních akcí i Prahy.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr