Do agentury Triad Advertising nastoupilo pět seniorních manažerů s několikaletými zkušenostmi ze síťových agentur. Jsou jimi Katarzyna Sanojca, Tomáš Hortík, Zuzana Kropáčová, Andrea Krajícová a Tereza Stará.
Katarzyna Sanojca bude v Triadu působit coby nová account directorka a vedoucí týmu. Přichází z agentury DDB Prague, kde pracovala hlavně pro klienta McDonalds a následně pro Volkswagen, Lactalis Group, BMW, Linka bezpečí, Sananim. Předtím působila v retailové agentuře RMP, kde se starala o klienta Tesco ve dvou zemích. V Triadu vede tým, který pracuje pro značky PepciCo, Savencia Fromage & Dairy a pro developera YIT.
Krajícová a Hortík, kteří nastupují do funkce senior account manažerů, přicházejí z agentury Havas Prague. Krajícová připravovala nadlinkové kampaně pro značky Komerční banka, Modrá pyramida, Česká pojišťovna, Generali a Becherovka. V Triadu pečuje o projekty značky Ikea.
Hortík se v Havasu staral o nadlinkovou komunikaci značek Bernard, Komerční banka a Citroën, v Triadu dostal na starost projekty značky Gambrinus.
Další nová senior account manažerka Kropáčová dřív působila v JWT Prague, kde měla na starosti značky Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Víno Mikulov nebo Chateau Bzenec, v Leo Burnett a Loosers. V Triadu má na starosti značku Jihlavanka.
Poslední nově přijatá senior account manažerka Stará bude pečovat o nového klienta z portfolia PepsiCo, jímž je značka Mirinda, a o značky patřící společnosti Savencia Fromage & Dairy Czech Republic. Do Triadu nastupuje z agentury Butterflies&Hurricanes, kde se věnovala nadlinkové i podlinkové komunikaci, packagingu a korporátní identitě, a pracovala pro značky Nestlé, Kofola nebo Hartmann. Působila také v pražské pobočce Leo Burnett, kde pracovala pro značku Marlboro tabákového výrobce Philip Morris a pro Post Bellum.
Agentura najala nové lidi právě v souvislosti se ziskem nových značek a projektů, které jí svěřili současní klienti (kromě už zmíněné Mirindy jde o značky Lučina a Sedlčanský hermelín společnosti Savencia nebo o další projekty pro potravinového producenta Tchibo).
„Klienti v Česku začínají přemýšlet mnohem integrovaněji a přestávají dělit agentury a nápady na digitální a nedigitální,“ uvedla výkonná ředitelka Triad Advertising Petra Jankovičová.