Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Do Triadu přišel mediální stratég Smolka

Pražská pobočka Triad Advertising přijala na mediální plánování Radovana Smolku.

Radovan Smolka

Radovan Smolka

Na pozici mediálního stratéga pražské pobočky slovenské komunikační agentury Triad Advertising nastupuje Radovan Smolka. Dřív pracoval v mediální agentuře Panmedia a spolupracoval s agenturami Mullenloweggk a eCake. Do Prahy přichází z Bratislavy, kde se nejčastěji věnoval kampaním pro značky z oblasti automoto a displejové reklamě.

Jeho nástup je podle výkonné ředitelky Triad Advertising Petry Jankovičové odrazem toho, že se agentura začala vedle kreativní činnosti víc věnovat i mediálnímu plánování, zejména kvůli větší efektivitě správy kampaní a kvůli rychlosti jejich optimalizace. 

„Moc nerozumím zažité české praxi, kdy mezi kreativní a mediální agenturou stojí často tlustá zeď. Aby byla jakákoli kampaň efektivní, je důležité se všemi stranami včetně klienta sdílet data a rozhodovat se podle reálného výkonu,“ tvrdí strategický ředitel Triad Advertising Adam Špina.

Agentura chce podle něj posílit především digitální média, přímému nákupu ostatních kanálů se bude i nadále věnovat jen marginálně. Do realizace kampaní chce víc zapojit české i mezinárodní RTB systémy a plánuje větší rozšíření mediální distribuce digitálního videa. „Proto jsme se stali členem Google Partners se specializací na video reklamu. Do budoucna  chceme klást větší důraz i na měření reklamy nad rámec statistik od médií,“ doplnil Špina.