Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Do týmu Ogilvy pro Tesco přišli čtyři noví lidé

Novým kreativním ředitelem týmu pro Tesco se stal Jakub Mráz, oddělení accountů rozšířily Sára Kolářová, Lenka Kotenová a Kateřina Kůrková.

Nového kreativního ředitele a tři nové accountky získal tým agentury Ogilvy & Mather, vyčleněný pro klienta Tesco. Kreativním ředitelem se stal Jakub Mráz, do account týmu nastoupily do funkcí account executive Sára Kolářová, Lenka Kotenová a Kateřina Kůrková.

Jakub Mráz

Jakub Mráz

Mráz začal svou reklamní kariéru v někdejší agentuře Lintas, později stál jako kreativní ředitel u zrodu agentury Momentum ze stáje McCann-Erickson. Následovalo angažmá v McCann-Erickson v západní Africe. Od roku 2010 vedl kreativní tým JWT Praha, dva roky také strávil v reklamních agenturách ve střední Asii.

Šárka Kolářová

Šárka Kolářová

Kolářová dřív působila ve výzkumné agentuře NMS Market Research a ještě předtím strávila dva roky pracovně v Kanadě. 

Lenka Kotenová

Lenka Kotenová

Kotenová se nedávno vrátila ze studijně-cestovního pobytu v USA a právě dokončuje studium arts managementu na Vysoké škole ekonomické (VŠE) v Praze.

Kateřina Kůrková

Kateřina Kůrková

Kůrková dřív působila v marketingu kosmetické společnosti Clarins a v současnosti dokončuje studium hospodářské politiky na pražské Vysoké škole ekonomické.