Nového kreativního ředitele a tři nové accountky získal tým agentury Ogilvy & Mather, vyčleněný pro klienta Tesco. Kreativním ředitelem se stal Jakub Mráz, do account týmu nastoupily do funkcí account executive Sára Kolářová, Lenka Kotenová a Kateřina Kůrková.
Mráz začal svou reklamní kariéru v někdejší agentuře Lintas, později stál jako kreativní ředitel u zrodu agentury Momentum ze stáje McCann-Erickson. Následovalo angažmá v McCann-Erickson v západní Africe. Od roku 2010 vedl kreativní tým JWT Praha, dva roky také strávil v reklamních agenturách ve střední Asii.
Kolářová dřív působila ve výzkumné agentuře NMS Market Research a ještě předtím strávila dva roky pracovně v Kanadě.
Kotenová se nedávno vrátila ze studijně-cestovního pobytu v USA a právě dokončuje studium arts managementu na Vysoké škole ekonomické (VŠE) v Praze.
Kůrková dřív působila v marketingu kosmetické společnosti Clarins a v současnosti dokončuje studium hospodářské politiky na pražské Vysoké škole ekonomické.