Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neviditelného psa Ondřeje Neffa.

Do Usertechu přišla Černá a pět dalších lidí

Pražská digitální agentura se záběrem i v USA rozšiřuje tým hlavně o projektové manažery.

Nováčci v Usertechu

Nováčci v Usertechu. Nahoře Lenka Černá, Petr Kozlík, Igor Randa. Dole Pavel Frelich, Radka Libá, Tomáš Nečas

Lenka ČernáTomáš Nečas, Petr Kozlík, Igor Randa, Pavel Frelich a Radka Libá tvoří šestici nováčků v týmu pražské digitální agentury Usertech. Dodavatel digitálních technologií a webových aplikací pro klienty i provozovatel startupů jako LensID a Traffika loni otevřel pobočku v americkém New Yorku a Číně a stal se oficiálním partnerem amerického B2B startupového inkubátoru Hatchery. „S otevřením pobočky v New Yorku chystáme ještě rychlejší růst zahraničí. Proto jsme posílili zejména v oblasti projektového řízení,“ podotkl zakladatel, šéf a spolumajitel Usertechu Jan Beránek (druhým polovičním vlastníkem firmy User Technologies je Martin Pejša).

Řízení jednotlivých projektů dostávají na starosti Frelich, který přišel po sedmi letech na pozici account manažer v agentuře Birel Advertising, Libá, jež dělala také sedm let projektovou manažerku v OgilvyOne, a Randa, se zkušenostmi z agentur Ad-In-One a Media Factory.

Černá nastupuje na pozici client service director. Přichází z agentury McShakespeare, kde byla head of digital, předtím jako digital brand director pro pražský Havas Worldwide. Grafik Nečas je v novém působišti creative strategist, dřív pracoval v agenturách Scholz & Friends a Freya. Je mimo jiné autorem kampaně Jsem hrdý na naše vojáky. Kozlík povede tým pro user experience (UX). Studoval mimo jiné interakční design ve švédském Malmö.

Usertech avizuje, že bude nabírat i další seniorní grafiky a „vyšší počet“ datových analytiků.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr