V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Dodavatel autoboxů Thule si na PR najal Apriori

Agentura Apriori zajistí představení nové řady zavazadel Thule Subterra na českém trhu.

Švédský dodavatel střešních nosičů na auta, boxů na lyže a nosičů jízdních kol Thule si pro uvedení nové kolekce cestovních zavazadel Thule Subterra v Česku vybral PR agenturu Apriori Erika Šidláka a Jiřího Holuba. Úkolem agentury je zajistit představení nové řady zavazadel v byznysových a lifestylových médiích a v rámci komunikace využít také bloggerky a bloggery věnující se módě a cestování.