Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Dorland pracuje pro značky z pivovaru Vyškov

Nápojová firma chystá uvedení nových produktů, s nimiž chce i za hranice regionu.

Pivovar Vyškov

Značky Czech Beverage Industry Company vznikají v prostorách Pivovaru Vyškov

Původně regionální nápojová společnost Czech Beverage Industry Company si v uzavřeném výběrovém řízení zvolila za novou komunikační agenturu pražskou agenturu Dorland. V tendru byly přímo osloveny tři agentury. Spolupráce mezi Dorlandem a firmou má probíhat na bázi strategického partnerství v oblasti nadregionálních nápojů.

Agentura má kromě strategického marketingového poradenství zajišťovat pro vybrané nové produkty komplexní komunikační kampaň zahrnující nadlinkové i podlinkové aktivity (například billboardy, POS materiály, mediální i PR kampaň a jiné). Podle svých zástupců vytváří Dorland v současnosti spolu s klientem komunikační plán na zcela novou značku, která bude propagována od začátku roku 2016. Komunikaci včetně kreativního řešení dostal na starost rovněž Dorland.

Czech Beverage Industry Company vyrábí v prostorách moravského pivovaru Vyškov piva Grunt, Desítka, Džbán, Březňák, Generál, Tmavý džbán a Atlet (s nižším obsahem alkoholu), speciální piva Jubiler, Cross the World-APA Single Hop a nealkoholické pivo Alkostop, a dále limonády Koli a Liv.