Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Dorland přichází s dvěma novými sekcemi

Oddělení mají zajistit rozvoj byznysu a projekty sdružující víc značek.

Lucie Češpivová, majitelka agentury Dorland

Lucie Češpivová, majitelka agentury Dorland

Komunikační agentura Dorland Lucie Češpivové a Zdeňka Stejskala se rozrostla o dvě nová oddělení Business development a Co-branding.

První se zaměří na vyhledávání nových obchodních příležitostí, distribučních kanálů pro stávající i nové klienty, vymýšlení strategií pro vstup na nové trhy, rozvíjení B2B aktivit nebo celkové strategie začínajících firem.

Co-brandingová sekce řeší projekty sdružující víc značek či klientů, navrhuje nové projekty a vyhledává pro ně optimální partnery. Letos budou pod toto oddělení spadat třeba projekty neziskové organizace ActiveKids, další ročník pop-up butiku Unique Unique nebo akce All Stars Sports Golf.