Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Dosud bezplatný týdeník Sedmička se bude od příštího týdne taky prodávat

Bezplatná verze by měla zůstat zachována, placená bude mít víc stran.

  • ČTK
  • 13. 05. 2011 06:00

Časopis Sedmička vydavatelství Mladá fronta bude od příštího týdne k dostání v trafikách, a to za cenu 7 korun. Bezplatná verze by měla zůstat zachována. Verze, kterou si lidé koupí ve stáncích, by měla být proti té bezplatné rozšířena.

„Bylo by nesmyslné, aby čtenáři, kteří si nestihnou vzít Sedmičku zdarma, za ni museli platit jen proto, že si ji někdo vzal ze stojanů dříve,“ napsal v aktuálním úvodníku časopisu zástupce šéfredaktora Zbyněk Vičar. Ve 48stránkové příloze placené verze Sedmičky tak čtenáři naleznou mimo jiné televizní program či rozšířenou společenskou sekci.

V první fázi relaunche bude na stojanech nabízeno 400 tisíc kusů v rámci volné distribuce a 300 tisíc kusů bude v prodeji na stánku, oznámila firma.

„Vysoký zájem o Sedmičku vedl k rychlému rozebrání celého nákladu 600 tisíc kusů v síti distribučních stojanů,“ tvrdí Mladá fronta. Výzkum čtenosti Media Projekt přitom přiřkl Sedmičce „jen“ půl milionu čtenářů.

Také bezplatný ekonomický deník E15 vydavatelství začalo před časem zároveň prodávat – nejprve loni v Plzni, od ledna na dalších místech republiky.

Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází ve 42 městech v celé České republice v celkem 27 regionálních mutacích. Podle výzkumu čtenosti Media Projekt má týdně v průměru 504 tisíc čtenářů. Tištěný náklad uvádí vydavatelství Mladá fronta ve výši 600 tisíc výtisků.