Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Double-U PR zpopularizuje portské z Varů

PR aktivity pro značku z portfolia Karlovarské Becherovky zajistí agentura Tomáše Iľka.

Výběrové řízení na PR agenturu pro portské víno Sandeman, které v Česku zastupuje výrobce a distributor alkoholických nápojů Jan Becher – Karlovarská Becherovka, vyhrála agentura Double-U PR Tomáše Iľka. Ta má od června na starosti zajištění PR aktivit, zahrnující media relations, komunikaci s blogery a event management.

Portské víno Sandeman

Portské víno Sandeman

„Líbilo se nám zastřešující téma spolupráce s food blogerkou, rozpracované do všech ostatních PR aktivit,“ říká k důvodům výběru brand manažerka Michaela Michalová ze společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka.

Agentura Double-U PR byla založena v roce 2010 a specializuje se na poskytování PR a marketingových služeb pro klienty z různých oborů podnikání.