Časopis Maximum sítě lékáren Dr. Max se změnil po stránce obsahové i vizuální, s cílem přiblížit se lifestylovým časopisům. Za „omlazením“ časopisu stojí nová spolupráce lékáren s agenturou Comunica. Za ni na magazínu pracuje David Laňka, za klienta šéf komunikace Michal Petrov, před časem mimo jiné šéfredaktor zpravodajství televizí ČT24 či Z1. Čtvrtletník bude vycházet ve stotisícovém nákladu a bude stejně jako doposud dostupný zdarma ve všech pobočkách lékáren Dr. Max.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli