Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Drahokoupil založil analytickou agenturu Amoeba

Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Někdejší šéfanalytik digitální agentury H1.cz Jakub Drahokoupil přichází s vlastní agenturou Amoeba. Ta nabízí služby v oblasti webové a datové analytiky s přesahem do online marketingu a vizí jasně měřitelných přínosů. „Dnes se za webovou analytiku bohužel často považuje pouhá implementace různých nástrojů. V praxi jde jen o nutný základ sběru údajů. Data sama o sobě nikomu v marketingu ani dalším rozhodování nepomohou. My pracujeme s jejich reálným využitím. Chceme se stát partnerem klienta v marketingových a byznysových rozhodnutích na základě dat a jejich správné interpretace,“ tvrdí Drahokoupil.

V týmu má dvě ženy. Kateřina Brůnová prošla agenturami H1.cz, Kindred Group a InMatrix, do konce května působila jako konzultantka SEO v agentuře Fragile Media. Lucie Šperková po výzkumném pobytu v Sydney přichází z agentury Adexpres. Prošla si projekty v Komerční bance či E-commerce Holdingu, na akademické půdě se věnuje zákaznické a textové analytice.

Mezi první klienty nové agentury patří e-shop s módou Zoot či online obchod s teniskami Queens. Amoeba spolupracuje s dalšími agenturami, například s Adexpresem. Název Amoeba – česky améba či měňavka, což je živočich schopný měnit svůj tvar – si agentura zvolila kvůli svému plánu nenabízet šablonovitá řešení, ale přizpůsobit se klientům a posunout je blíž k cíli.